tftfnΗ γνωστή ρήση «είμαστε ότι τρώμε» περικλείει μια πολύ μεγάλη αλήθεια. Η ποιότητα της διατροφής μας καθορίζει την ποιότητα της υγείας μας, την σωματική μας διάπλαση και την εμφάνιση μας. Έτσι λοιπόν παίζει και τεράστιο ρόλο την κατάσταση των μαλλιών μας. Σε όποιο φύλο και αν ανήκουμε σίγουρα επιθυμούμε υγιή κα πλούσια μαλλιά. Όλοι οι άντρες φοβούνται την εμφάνισης της αλωπεκίας, ή απλά φαλάκρα, όπως και οι γυναίκες επιθυμούν μακριά και υγιή μαλλιά. Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να βάλουμε στο πιάτο μας ώστε να εξασφαλίσουμε τη δυνατότερη υγεία των μαλλιών μας.

 

  • Καρύδια

Τα καρύδια είναι ο μόνος ξηρός καρπός που περιέχει Ω3 λιπαρά και μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε και βιοτίνη που βοηθούν στην κυτταρική υγεία και αποτρέπουν την καταστροφή του γενετικού υλικού. Αυτές λοιπόν οι ιδιότητες του βοηθούν ώστε να θωρακιστεί η τρίχα στον ήλιο, που παίζει τεράστιο ρόλο στη φθορά της. Επίσης περιέχουν χαλκό που εξασφαλίζει το χρώμα και τη λάμψη της τρίχας.

  • Σολομός

Ο σολομός, θαυματουργό τρόφιμο για το σώμα μας, πλούσιος σε πρωτεΐνη, βιταμίνη D και Ω3 λιπαρά, βοηθά στην ανάπλαση της τρίχας αλλά και την ανάπτυξη της. Τα Ω3 λιπαρά γενικότερα διατηρούν την υγρασία της τρίχας που είναι βασική για την καλή εικόνα της.

  • Μύδια

Τα μύδια είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, έλλειψη του οποίου οδηγεί στη τριχόπτωση και στη ξηροδερμία. Τα 90g μύδια μπορούν να μας προσφέρουν το 493% των ημερήσιων αναγκών μας σε ψευδάργυρο και να υπερκαλύψουν την ημερήσια μας απαίτηση.

  • Αυγά

Η παραδοσιακή τροφή του χωριού είναι γεμάτη θρεπτικά συστατικά και πρωτεΐνες. Ο συνδυασμός αυτών βοηθά στην καλή υγεία των μαλλιών αλλά και αποτρέπει τη τριχόπτωση όπου ο σίδηρος παίζει τεράστιο ρόλο.

  • Σπανάκι

Ο Ποπάυ μας δίδαξε στα παιδικά μας χρόνια τη διατροφική αξίας αυτού του λαχανικού, το οποίο συναντάμε τώρα και για την υγεία των μαλλιών μας. Το σπανάκι, λοιπόν βοηθάει στην υγεία των κυττάρων της τρίχας αλλά και στο τριχωτό της κεφαλής.

  • Γαλοπούλα

Η γαλοπούλα, αν και δεν την έχουμε συχνά στην ελληνική κουζίνα μπορεί να συμφέρει σημαντικά στην υγεία των μαλλιών λόγω της καλής ποιότητας πρωτεΐνης που περιέχει. Βάλτε λοιπόν και αυτό το πουλερικό στη διατροφή σας και μαγειρέψτε το σαν τα κοτόπουλο.

  • Γιαούρτι

Το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνη D και βιταμίνη Β5 ή παντοθενικό οξύ, συστατικών πολλών προϊόντων μαλλιών φαίνεται ότι ενισχύει και αυτό με τη σειρά του την υγεία της τρίχας.

  • Βατόμουρα

Το μικρό αυτό φρούτο είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη C η οποία βοηθά στη σωστή κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής αλλά και στην υγεία της τρίχας, εμποδίζοντας το σπάσιμο της. Βάλτε αυτά τα εξωτικά φρούτα στη διατροφή σας και κερδίστε όλο το όφελος και τη γεύση που εσωκλείουν.